Junte-se a nós!

Você se considera um pensador inovador, um apaixonado solucionador de problemas e busca reconhecimento internacional? Junte-se a uma das empresas de consultoria em tecnologia de experiência do cliente que mais cresce no Brasil!
Header Careers 300 1

Grande talento traz resultados excepcionais

Somos conhecidos por sermos dinâmicos e ter o talento para transformar projetos desafiadores em ótimas soluções. Nossa fórmula de sucesso é simples: as melhores plataformas de tecnologia do mundo, ambiente de apoio e agradável, e pessoas altamente talentosas. Assim como você!

Treinamento de classe mundial

Todos os nossos funcionários passam por programas de certificação reconhecidos pela indústria.

Futuro Potencial de carreira

Damos a você a chance de crescer em várias áreas – tecnologia, gerenciamento de projetos, gerenciamento de contas, etc.

Ambiente divertido e flexível

Nós nos importamos com você se sentir bem e feliz no trabalho. Também respeitamos que você tenha outras áreas da vida além do trabalho.

Oportunidades desafiadoras

Seu sucesso é o sucesso de nossos clientes com uma abordagem de alto desempenho.

Experiência de negócios global

Você fala inglês todos os dias no trabalho e interage com algumas das maiores marcas do mundo.

Gerenciamento de experiência do cliente

Você se torna um especialista no novo e muito popular campo.

Pronto para ter sucesso

Somos uma empresa pequena mas ambiciosa, atendendo grandes clientes ao redor do mundo com excelência e construindo uma equipe forte e capacitada no Brasil. Entre nossos clientes, temos algumas das empresas mais reconhecidas mundialmente e você terá a oportunidade de trabalhar com elas no dia-a-dia. Participe na construção da empresa conosco!

A vida diária na SMT

O que esperamos de você

Fique animado com a ideia de se juntar a uma empresa de tecnologia e estar no centro da criação de novos negócios.

Seja um aprendiz extremamente rápido, ótimo solucionador de problemas, tem excelentes habilidades analíticas e de comunicação (talvez ¡tú hablas español!).

Tenha uma atenção fantástica aos detalhes e aprecie a ideia de ajudar as empresas a se tornarem mais centradas no cliente.

Sinta-se energizado por trabalhar em uma equipe de colaboradores excelentes para construir de forma criativa a experiência de cada um.

Ame resoluções de problemas técnicos e seja apaixonado por aprender e se desenvolver.

Deseje de se tornar um especialista em nosso produto líder na indústria e alavancar esse conhecimento para maximizar suas oportunidades de carreira.

Oportunidades de emprego

Analista Professional Services Team

THE ROLE:
As an Analyst you will be assigned to multiple projects and accounts depending on our need and your interests/expertise. The assignments vary from designing and implementing our software for new customers to enhancing and managing customer accounts. As a member of a project team, you will partner with senior decision makers at admired brands on a mission critical task— helping companies improve in the eyes of their ultimate judges: customers.

 

RESPONSIBILITIES:
Product Implementation:

  • Work with senior team members to carry out customer implementations and program enhancements.
  • Participate in the implementation design, setup, and review processes.
  • Identify improvements to our feedback products and processes.
  • Utilize Medallia software knowledge to configure surveys and reports.

Client Management:

  • Build long-standing customer relationships by improving customer feedback programs.
  • Provide support to client meetings by leveraging in-depth Medallia system capabilities.
  • Work with client teams in resolving technical/system related inquiries.
  • Provide quality assurance support when providing features to clients.
  • Provide client support when analyzing large sets of data.

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • Experience with JavaScript, XML, CSS and/or RegEx a plus.
  • Experience working on medium to large data analytics projects.
  • Prior project management experience.

Client Manager
Professional Services Team

THE ROLE:
As a Manager you will carry out technology implementation projects for SMT’s customers.  You will be in charge of delivering the project within the budget, according to scope, on time and up to customer satisfaction. You must have your customer’s interest at heart and be a role model in customer centricity.

 

RESPONSIBILITIES:

  • Own and manage client stakeholder relationships
  • Design, develop, plan and execute customer program roadmaps
  • Consult with customers on best practices in customer experience management
  • Be an expert in technology SMT supports and provide client guidance for best adoption of such technology
  • Develop and manage project plans while driving the internal coordination and execution of tasks across teams
  • Manage program profitability

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • Minimum of 5 years of professional experience, with prior role(s) in customer relationship management, strategic program management, consulting, sales/business development, account management, and/or project management in a business-to-business environment.
  • Able to travel.
  • Education: BA/BS, with evidence of technical experience or equivalent relevant experience.

Executive Assistant - (Fluent in English)

THE ROLE: 

Our company is searching for an experienced, reliable and task-oriented Executive Assistant. The Executive Assistant will work directly with company founders and will be responsible for performing a number of administrative duties. The ideal candidate is highly self-motivated, professional, and capable of managing his work load, prioritizing tasks in a fast-paced business environment. This is an excellent opportunity to join a growing company with competitive compensation.

 

RESPONSIBILITIES:

  • Coordinate business communications, including taking calls, responding to emails and interfacing with clients,
  • Prepare internal and external corporate documents for team members, suppliers and partners,
  • Schedule meetings and appointments and manage travel itineraries,
  • Maintain an organized filing system of paper and electronic documents,
  • Basic accounting, payments and HR tasks,
  • Take care of the company’s office space,
  • Maintain the company’s web-site,
  • Uphold a strict level of confidentiality and professionalism.

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • Fluent in English
  • Previous experience with administrative and financial duties
  • Advanced Microsoft Office skills, with an ability to become familiar with firm-specific programs and software
  • Extremely organized and meticulous
  • Problem-solving skills with impeccable multi-tasking abilities
  • Exceptional interpersonal skills

Como aplicar